petak, 20. siječnja 2017.

Izjava knjižničarke Marice Lojen - o njezinu poslu i interesima

U razgovoru s knjižničarkom Maricom Lojen saznali smo što ona voli i što bi željela raditi.




Koliko se knjiga nalazi u knjižnici?
- U knižnici se nalazi tri tisuće petsto knjiga.

 Koje su vam od tih tri tisuće petsto knjiga najzanimljivije?
- "Tetka Probisvjetka", "Hej, ne želim odrasti", "41,5C", "Kako upropastiti ljetne praznike", a najdraža joj je "Divlji konj".

Održavate li radionice nakon nastave?
-  Voljela bih održavati radionice pisanja, crtanja i čitanja, nalazim se u dvije škole i neke stvari mi se ne poklapaju. Jako me veseli radionica "Riječ dana".

Što vam je najbolje u poslu knjižničarke?
-  Najbolje mi je kada vidim djecu koja s osmijehom vraćaju knjigu i kažu da im se svidjela, a žalosti me kada mi djeca dođu namrštena lica, kažu da im se nije svidjela te da su je pročitali samo zato što su morali.


                                                                                                 
                                                                                                            Manuela Petrišić i Patricia Štih

Nema komentara:

Objavi komentar